Dezvoltă afacerea cu Google Workspace

Ce este Google Workspace?
Google Workspace (fostul G Suite) este o colecție puternică de instrumente de colaborare și productivitate bazate pe cloud, care permit companiei tale să lucreze mai inteligent, mai rapid și mai sigur. Indiferent dacă ești un mic start-up sau o întreprindere mare, Google Workspace iți oferă tot ce ai nevoie pentru a crea, a colabora și a te conecta – oricând, oriunde.
De ce să colaborezi cu noi?
În calitate de distribuitor de încredere Google Workspace, oferim mai mult decât simple licențe. Oferim asistență personalizată, migrare fără probleme și instruire continuă pentru a ne asigura că echipa ta profită la maximum de Google Workspace. Experții noștri sunt aici pentru a te ajuta la fiecare pas, de la configurare la personalizare și mai departe.
Serviciile noastre includ:
- Consultanță: Vom evalua nevoile tale de afaceri și iți vom recomanda cel mai bun plan Google Workspace pentru tine.
- Configurare și migrare: Tranziție lină la Google Workspace cu întreruperi minime ale activității tale.
- Instruire: Sesiuni de instruire cuprinzătoare pentru ca echipa ta să devină operațională rapid.
- Asistență: Asistență dedicată pentru a rezolva orice problema sau întrebare pe care o ai.

Ai deja Google Workspace? Transferă licențele la noi pentru a câștiga:
Dacă ai implementat recent acest serviciu, îți oferim:
Aplicații incluse în Google Workspace
O soluție care reunește aplicații preferate de peste trei miliarde de utilizatori: Gmail, Calendar, Drive, Meet și multe altele. Disponibil acum cu Gemini for Workspace pentru a spori productivitatea cu ajutorul inteligenței artificiale.
Personalizează planul cu diverse add-on-uri disponibile în Google Workspace Marketplace.
De ce să alegeți Google Workspace?
Planuri si tarife
Business Starter
- 30 GB de spațiu de stocare partajat per utilizator
- Adresă de e-mail profesională personalizată și securizată, you@your-company.com
- Videoconferințe pentru 100 de participanți
- Opțiuni de gestionare și securitate
- Asistență standard
Business Standard
- 2 TB de spațiu de stocare partajat per utilizator
- Adresă de e-mail profesională personalizată și securizată, you@your-company.com
- Videoconferință pentru până la 150 de participanți + funcții de înregistrare și anulare a zgomotului
- Pagini de rezervare a programărilor
- Modele de e-mail și Mail Merge
- Opțiuni de gestionare și securitate
- Asistență standard
Business Plus
- 5 TB de spațiu de stocare partajat per utilizator
- Adresă de e-mail personalizată și securizată (you@your-company.com) + ediscovery și retenție
- Videoconferință pentru până la 500 de participanți + funcții de înregistrare, urmărire a prezenței și anulare a zgomotului
- Pagini de rezervare a programărilor
- Modele de e-mail și Mail Merge
- Opțiuni îmbunătățite de securitate și administrare, inclusiv Vault și administrare avansată a punctelor finale
- Asistență standard
Enterprise
- 5 TB de spațiu de stocare partajat per utilizator, cu opțiunea de a solicita mai mult spațiu
- Adresă de e-mail profesională personalizată și sigură, you@your-company.com + ediscovery, retenție și criptare S/MIME
- Videoconferință pentru până la 1.000 de participanți + înregistrare, urmărirea prezenței, anularea zgomotului și streaming live în teren
- Pagini de rezervare a programărilor
- Modele de e-mail și Mail Merge
- Caracteristici avansate de securitate, gestionare și conformitate, inclusiv Vault, prevenirea pierderii de date, selectarea regiunilor de date și gestionarea punctelor finale ale întreprinderii
- Asistență consolidată